Produkty pro h a m on-line nákup (13)

Horká linka (Informace o produktech a službách) - Služby příchozích hovorů

Horká linka (Informace o produktech a službách) - Služby příchozích hovorů

Komunikace mezi firmou a externími aktéry by měla být zdůrazněna. Hraje klíčovou roli pro image značky. Nosycom je agentura specializující se na telefonní call centrum, která představuje bohaté a rozmanité dovednosti. Spolupracujme na zlepšení vašeho zákaznického servisu.
Kompatibilní toner Brother TN245C TN246C azurový - Brother toner

Kompatibilní toner Brother TN245C TN246C azurový - Brother toner

Kapacita: 2200 stran A4 při 5% Kompatibilní s: Brother TN-241C TN-242C TN-245C TN-246C azurová Kompatibilní s: DCP-9015CDW DCP-9017CDW DCP-9020CDW DCP-9022CDW HL-3140CW HL-3142CW HL-3150CDN HL-3150CDW HL-3152CDW HL-3170CDW HL-3172CDW MFC-9130CW MFC-9140CDN MFC-9142CDN MFC-9330CDW MFC-9332CDW MFC-9340CDW MFC-9342CDW Záruka: 5 let SKU:CO-TBCC246UNI
Madiba Services UK Ltd

Madiba Services UK Ltd

Madiba Services UK Ltd je široce uznávána jako jedna z nejrychleji rostoucích personálních agentur a společností pro logistiku na místě v odvětví. Poskytujeme regionální znalosti a celostátní řešení prostřednictvím našich dobře vyškolených zaměstnanců, kteří se nacházejí v našich pobočkách po celé zemi.
Služba dopravy a logistiky

Služba dopravy a logistiky

ARTIMAS je polská společnost specializující se na širokou škálu silničních přepravních služeb mezi Evropou a Asií / zeměmi SNS a nabízí různé možnosti dopravy: plachtové, kontejnery, nadměrné náklady, sypké materiály a chlazenou dopravu. Nabízíme kompletní a expresní zasílací řešení. ARTIMAS je aktivní na trhu od roku 2010 a působí z Polska a Asie. V Polsku nás najdete ve Varšavě, Aleksandrówce, Białé Podlaské a Olkuszu. Jsme schopni uspokojit všechny vaše potřeby v oblasti dopravy a logistiky. Neváhejte nás kontaktovat pro více informací.
JobCar

JobCar

S konceptem „JOB-CAR“ je zaměstnavatel chráněn před obvyklými problémy spojenými s leasingovou smlouvou a pracovněprávní dohodou o přenechání. Zaměstnavatel je osvobozen od odpovědnosti za držitele a všech nákladových rizik. Povinnost účetnictví podle IFRS 16 odpadá. Řešení škodních událostí a vyúčtování nákladů na údržbu a spotřebu paliva probíhá přímo mezi AMS a zaměstnancem. Výhody v kostce: - žádná odpovědnost za držitele ze strany zaměstnavatele - žádná leasingová povinnost zaměstnavatele - žádné přenášení hmotných a cenových rizik - žádná pracovněprávní rizika - žádné náklady při ukončení nároku na mzdu - žádné dodatečné náklady při předčasném ukončení smlouvy - žádná povinnost účetnictví podle IFRS 16 - žádná povinnost CO2 účetnictví podle Scope 3 Firemní nebo služební vůz pro všechny zaměstnance? S naším leasingovým konceptem pro JobCar a změnou mzdy to není problém. Zaměstnavatel odečítá leasingové splátky, které platí AMS, z hrubé mzdy zaměstnance. Pokud není možné provést odpočet mzdy, leasingové splátky odpadnou. Zaměstnavatel nikdy nebude dodatečně zatížen. Ani v případě zvýšeného opotřebení nebo jízdního výkonu, při škodách nebo při předčasném ukončení smlouvy či vrácení. Řešení poruch probíhá výhradně mezi AMS a zaměstnancem.
Nec Plus Interim, váš partner pro rumunské pracovníky v Evropě

Nec Plus Interim, váš partner pro rumunské pracovníky v Evropě

Nec Plus Interim, specializující se na vysílání pracovníků do Evropy, nabízí nezbytné služby pro firmy hledající kvalifikovanou, flexibilní a rychle dostupnou pracovní sílu v různých odvětvích. Zde jsou hlavní výhody spolupráce s Nec Plus Interim: 1. Ovládání náboru zkušených vysílaných pracovníků Díky odbornosti v mezinárodním náboru poskytuje Nec Plus Interim kompetentní vysílané pracovníky v oblastech jako je stavebnictví, logistika, průmysl a zemědělství. Tito profesionálové zahrnují zedníky, elektrikáře, sádrokartonáře a dlaždiče, kteří mají potřebné dovednosti k splnění očekávání evropských firem. 2. Flexibilita a rychlý přístup k pracovní síle Nec Plus Interim umožňuje firmám efektivně řídit své zaměstnance podle potřeb každého projektu, čímž zajišťuje optimální flexibilitu. S rozsáhlou sítí pracovníků, kteří jsou okamžitě k dispozici, Nec Plus Interim reaguje na sezónní nebo urgentní potřeby, čímž zajišťuje nepřetržitou produktivitu. 3. Snížení nákladů na nábor a zjednodušení administrativy Spolupráce s Nec Plus Interim umožňuje snížit náklady spojené s náborem a správou personálu, agentura se postará o administrativní formality, včetně smluv a dokumentů o vyslání. Kompletní správa sociálního zabezpečení a pracovních smluv umožňuje firmám soustředit se na jejich hlavní činnost bez administrativních překážek a dodatečných nákladů. 4. Soulad s evropskými předpisy Nec Plus Interim zaručuje dodržování evropských norem tím, že vydává povinné dokumenty, jako je osvědčení A1 pro každého vysílaného pracovníka. Tím snižuje právní rizika spojená s vysíláním pracovníků v Evropě pro klientské firmy. 5. Přístup k kvalifikované pracovní síle pro evropský trh Nec Plus Interim reaguje na potřeby kvalifikované pracovní síly v odvětvích jako je stavebnictví, průmysl a pohostinství. Vysílaní pracovníci z Nec Plus Interim, často vícejazyční a zkušení, se snadno integrují do mezinárodních týmů, čímž optimalizují efektivitu projektů. 6. Osobní podpora a sledování S přizpůsobenou podporou pro každou misi zajišťuje Nec Plus Interim úspěšnou integraci pracovníků a spokojenost partnerských firem. Pečlivé sledování misí umožňuje rychle upravit zdroje, pokud je to nutné, čímž zajišťuje kontinuitu a kvalitu služby. Stručně řečeno: Optimalizace nákladů a zjednodušení administrativní správy. Zvýšená flexibilita pro přizpůsobení se probíhajícím projektům. Kvalifikovaná a specializovaná pracovní síla pro technické profese. Zajištěný soulad s evropskými normami vysílaných pracovníků. Kompletní správa formalit, včetně osvědčení A1. Výběrem Nec Plus Interim získávají firmy přístup k kvalifikované pracovní síle, připravené splnit požadavky evropských trhů, a zároveň optimalizují své náklady a efektivitu.
VOLACÍ TERMINÁLY - Vybavení

VOLACÍ TERMINÁLY - Vybavení

Un point d’appel vendeur toujours à l’écoute Optimalizujte svůj obrat (Naše statistiky ukazují průměrný nárůst o 5 % již v prvním roce). Studie ukazují, že významné procento zákazníků potvrzuje více nákupů, pokud je poradce rychle k dispozici pro informace v regálech. Naše výzvové stanice umožňují rychlou a efektivní asistenci pro vaši klientelu. Stanice jsou autonomní a nevyžadují žádné kabelování, což činí tento systém snadno integrovatelným do vaší infrastruktury. Boostujte svůj vztah se zákazníky Spokojení zákazníci, v neustálém kontaktu s vašimi týmy Blízkost a reakčnost pro zvýšení obratu Přenášejte politiku vaší značky a věrněte své zákazníky Analyzujte, spravujte a optimalizujte Kvantitativní a kvalitativní statistiky poskytované každým výzvovým bodem Jednoduchost a efektivita Mobilní výzvové stanice pro sledování sezónnosti vaší činnosti a potřeb vašich zákazníků. Výzva na so
Vytvoření prezentačního webu

Vytvoření prezentačního webu

Naše agentura pro tvorbu webových stránek se specializuje na návrh prezentačních webů pro firmy. Jsme přesvědčeni, že vaše online přítomnost je nezbytná pro přitahování nových zákazníků a posílení vaší značky. Je pro nás důležité úzce spolupracovat s našimi klienty, abychom pochopili jejich potřeby a cíle, a navrhli webové stránky, které odrážejí jejich identitu a postavení na trhu. Věnujeme zvláštní pozornost uživatelské zkušenosti, navigaci, designu a použitelnosti, abychom zajistili profesionální a efektivní web.
Mezinárodní - Podpůrná služba pro internacionalizaci

Mezinárodní - Podpůrná služba pro internacionalizaci

Podpora internacionalizace organizací, podpora provádění studií a dynamizace akcí zaměřených na stimulaci prozkoumávání nových trhů, aby se propagovaly portugalské značky jako pečeť kvality.
Online školení v oblasti zahraničního obchodu - Online školení v exportu

Online školení v oblasti zahraničního obchodu - Online školení v exportu

Mustafa hoca, z Izmiru poskytuje online kurzy zahraničního obchodu pro celou Českou republiku a svět. Tento vzdělávací program zahrnuje: Zahraniční obchodní školení + Proces umístění do zaměstnání + 6 měsíců podpory po nástupu do zaměstnání. www.mustafahoca.online kurz zahraničního obchodu online školení zahraničního obchodu online online kurz zahraničního obchodu kurz odborného vzdělání v zahraničním obchodě online kurz zahraničního obchodu Ankara kurz zahraničního obchodu Ankara kurzy zahraničního obchodu Ankara kurz zahraničního obchodu Adana kurz zahraničního obchodu Antalya kurz zahraničního obchodu Avcılar kurz zahraničního obchodu Bursa kurzy zahraničního obchodu Bursa kurz zahraničního obchodu Beylikdüzü kurz zahraničního obchodu Çerkezköy kurz zahraničního obchodu Denizli kurz zahraničního obchodu Ekşi kurz zahraničního obchodu Eskişehir cenové nabídky kurzů zahraničního obchodu jsou kurzy zahraničního obchodu užitečné? ceny kurzů zahraničního obchodu Ankara kurz zahraničního obchodu Gaziantep kurz zahraničního obchodu Gebze kurz zahraničního obchodu Hatay kurz zahraničního obchodu Izmir kurz zahraničního obchodu Istanbul kurz zahraničního obchodu Izmir
Zakázková animace - Návrh zakázkové animace

Zakázková animace - Návrh zakázkové animace

Zakázkový design animace pro online a offline vizualizaci
Financování kupujícího - Kup nyní, zaplať později

Financování kupujícího - Kup nyní, zaplať později

Vašim dodavatelům okamžitě zaplatíme vaším jménem, takže můžete platby odložit o 30, 60 nebo dokonce 90 dní! To vše za dostupné ceny a bez nutnosti zajištění! Děláme financování dovozu flexibilním, bezpečným a snadným. Zjistěte více zde: https://www.youtube.com/watch?v=C5N9Aq0kguc
IP Telefonní systém KITOMA (Voice-over-IP s Asterisk)

IP Telefonní systém KITOMA (Voice-over-IP s Asterisk)

KITOMA, škálovatelné a snadno integrovatelné komplexní řešení pro telefonii založenou na VoIP, umožňuje každodenní komunikaci se zákazníky, partnery a dalšími zainteresovanými stranami v vysoké kvalitě zvuku. KITOMA vám poskytuje intuitivní administrativní rozhraní pro správu telefonních funkcí, přes které můžete snadno konfigurovat širokou škálu funkcí vaší Asterisk ústředny. Řešení je integrováno pomocí otevřených rozhraní do stávajících IT prostředí (UCS, AD, LDAP). Díky použití SIP routerů je KITOMA výkonná a škálovatelná s velmi flexibilním připojením k vnějšímu světu. Můžete spravovat nejen jeden, ale hned několik Asterisk serverů prostřednictvím KITOMA s globálně ovladatelnými hlášeními nebo akcemi.